Wednesday, June 22, 2011

My E-Day Will Come True::

Alhamdulillah...setelah hampir setahun kami befikir akhirnya aku dan cik Zaf decide nk kawan lebih dr bf gf..huhuhu...alhamdulillah stay cam first day bercintan cintun...makin menjadi2 syok kt cik zaf..:P..akhirnya juga Cik Zaf luah hasrat nak dtg meminang aku...macam mimpi pun ada....mungkin dengan doa kami alhamdulillah mak ayah ak ngan mak bapak cik zaf stuju xdak sebarang bantahan..syukur Alhamdulillah..terima kasih Allah...dan tarih dan tiket flight dh pun cik zaf booking...Insyallah tarikh keramat 20.11.2011 majlis berlangsung...jujur mak mcm gembira ja tgk.....ayah..cam besa...gembira dlm muka garang n da skit nmpak dia bepikir kehidupan aku nanti.....mungkin aku anak pompuan sorg dia.....aku paham apa ayh rasa..(T_T)

So aku dgn penuh keterujaannya dh standby mcm2 dh pesiapan untuk majlis betunang....mula dgn cupcake nk buat hantaran...aku dh booking cupcake dr kak hasmida..senior aku time sek convent dlu..dia bt business cupcake skrg..stelah di ssurvey smua fb n blog yg jual cupcake,lastly aku pilih cupcake kak midaq...murah dan chantek...cupcake yg aku dok survey yg fondation cream(cream keras) smua area rm200-rm250....agak mahal la jugak...n ble tgk fb kak midaq ngn ty price dia aku agak tekejut coz cupcake dia RM45 hinggit SAHAJA...16 biji..apa lagi aku trus CUP!...dh la chantek......aku mintak kak midaq letak kaler pink terang ngn putih...hopefully chantek..suke!


~ni ha cupcake kak midaq yg aku booking..seyes xnyesal..


Next aku survey2 mini pelamin..mula2 mak xkc...pastu pas mak tgk pic mini pelamin mak cam suka n bg tp dgn syarat duduk besila....jgn dok juntai-juntai kaki kt org..=kata mak aku....tp mmg mini pelamin dok besila..aku iyakan la kata mak....dh dok survey kt blog ngn fb gak semua dlm Rm450-rm500..bunga xhdup..omputih kata bkn fresh flower..huhuhu...tgh dok cari smbil ty kwn2...kwn aku sorg ni Yunny dia promote aku stu FB nama Creativefinger...so aku try bukak mmg chantek2..actually b4 dis dia juz buat hantaran..smua fresh flower..n baru stu dua dia buat pelamin...so blaaku tgk2 pic pelamin dia aku nek suka plak tgk sbb fresh flower...aku ty price dia ckp rm400+rm25 bunga tangan...mmg sgt murah dr tempat2 len...FRESH FLOWER KOT!!...tanpa bepikir aku ty mak n mak stuju..aku pun rembat....BOOKED! tadi aku dh byr deposit rm100 kt kak zati tu...betapa keciknya dunia..upanya tokey creative finger tu (KAK ZATI) upanya anak uncle rahman..boss mak ms kat Telekom dlu...lagi la mak suka...elok ja aku bank in td kak zati call ckp 20.11.2011 tu dia ada tempahan 4org temasuk aku..so dia gtau dia amik 2 ja dlm sehari....seb ak dh bank in so aku dh di noted dh dlm buku dia..ALHAMDULILLAH TQ Allah...

~ni mini pelamin yg aku booking kt kak zati tu..kak zati ckp dia buat kelainan skit kt aku..
aku percaya n harap sgt sentuhan kak zati ni...yg penting FRESH FLOWER!


tu ja yang aku dh confirm buat masa ni..bak kata mak dan cik zaf...LAMBAT LAGI KOT>>hahah...xpa...sedia awal2 kn bagus...t the next pesiapan akan aku entry kan kt blog ni...
_aminnn_

No comments:

Post a Comment