Sunday, July 17, 2011

My E-Day Will Come True Part2

Salam...
exited aku makin menjadi-jadi skrg....bleh dikatakan hampir semua persiapan dh aku sediakan..entry kali ni aku nak gtau beberapa benda yang dh aku beli untuk E-day aku nanti....Ya Allah..Raihan Ahmad sgt exited....skali lagi mak aku membebel sbb cepat sgt pesiapan aku ni ha...sama la ngn pakcik zaf sorg.....asyik ckp aku over gedik beli awal2..aku pun xto napa aku jadi cmni..padahal ada lagi 4 bulan kot..lambat lagi...ni majlis betunang je cik raihan bukan kenduri kawen....tp kalut aku mcm nak kenduri besok ja...tp ITULA AKU!(: ...xpa la...baca ja la yeee...;P

Make up:
aku dh pun booking make up utk majlis aku t...bkn stakat book malah aku dh paid pun..sungguh semangat cik Raihan!huh~ k..aku amik butik berjaya image kt ctPlaza Alor Setar...aku mula tgk kt fb n aku dapati make yg dia buat semua agak cantik la..slalukan kita tgk klo make org muka cam tebal2 kan..tp butik ni make sgt chantik n pinky2 jd muka...

-
ni resit yg dh aku booking...


dan ini tunang megat selaku kwn aku..sbb aku tgk make up tunang dia ni la trus aku p booking....hehe

barang hantaran:

ni la satu2nya sbb kenapa mak aku marah sgt..mau xmarah..barang hantaran untuk tunang aku bantai perfume...beratus2 plak tu....haaaaa!!nafsu..aku ngn cik zaf la bli sendri...tp mmg kami yg bli pakai det gaji masing2 kot..heheheh....sbb peerfume aku dh nk abis..apa salahnya aku bli baru then bt hantaran..kan..cikzaf kan....heheh...mak aku membebel dia kata org betunang bg makan2 ja..yg aku bantai hantaran cm nk kawen...aduhh raihan..raihannn....mak aku ckp lagi tu la buat pa2 xty org tua dlu....aku diam smbil renyeh...tp kn dh bli..heheh...


ni ARMAND BASI utk cikZaf
= theme aku pink putih


ni MARIAH CAREY'S LUSCIOUS PINK untuk aku
=ni plak theme cik zaf purple pink

baju:

ken nak buat baju pun dh aku bli..agak murah...2meter kain lace+2meter kain setin RM62 ja..aku tambah ken setin lg 2meter sbb nk buat lining baju...dan nk jadi rezeki aku tokey tu bagi lebih 1meter free kain lace kt aku sbb nk abiskan gulung kain tu...kain setin tu pun aku tambah stengah meter sbb aku ingt nk buat kain 'plit2'...

ken lace yg telah aku beli....


angan2 aku nk buat kain baju aku t nk 'plit2' camni (:

Ops!lupa plak..untuk hantaran jugak aku bagi kt cik zaf baju GIORDANO satu..baju ni hasil pilihan hati dia....xpa b..janji ada pink!


Pink skit pun xpa..jnji ada pink(:

bekas hantaran:

last skali bekas hantaran..credit to kak syu...ni hantaran masa k.syu kawen ngn abg aku dlu...so bekas dia mak aku simpan..bekas sgt chantik..aku suka sngt dan aku ingt nk cat blik kaler putih kt ah hua..kilang besi blakang umah aku ni..mintak dia chat secara fre,\..xkidah la ngn cara cmna pun...nak cat ka..spray ka..janji nanti jd kaler putih..hehe:P

k.syu..hantaran kak.syu ni rehan pakai plak..cantek sgt!


ok..buat masa ni tu ja yg aku dh sedia..soon..next entry aku masuk lg ea...trima kasih semua sebab sudi membaca..(:







2 comments:

  1. cantik kain pleat2 dlm gambar tu.nampak jatuh elok ja chiffon tu..dik an tempah baju katna nanti?

    ReplyDelete
  2. xto lg kak syu..mak kata suh bg kat cina..cina mana pun xto lg..heheh...tp ken yg rehan bli tu ken setin..xlembut sgt..tkt xjd ja..hehe;)

    ReplyDelete